💡Уютный плед за несколько минут

Не знаю конечно будет ли он сыпаться, если оставлять такой не обработанный край, но идея интересная) Можно просто сделать как декоративную вещь, которую накинуть на кресло или диван для уюта 🛋️ 🧡- если понравилось Эстетика для дома | Светлана 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ #DIY
https://content.desigram.ru/static/375700e9-0439-40de-b009-4e4eb9957c0a.jpg

Trash Kit – 3D Assetkit – 3D Model

Realistic trash needs variety. With this AssetKit package over 700 single assets are at your disposal to get just that – Photorealistic Trash, Garbage, Rubble, you name it. The assets are usable in any 3D Package and are as optimized as possible while preserving managable polygon count and shape. You are free to use them in your 3D scenes, VFX and Games, change them to your liking or kitbash and scatter them in every way that comes to your mind. You are free to pick from 18 different categories from tiny cigarettes and dry grass to large props containing multiple sub-assets. Each category contains between 8 and 61 props so you have enough material even when filling up vast spaces. Manual set dressing offers the most control and is fun with these assets. However nobody wants to scatter everything by hand, therefore Trash Biomes are available for the Blender Addon GeoScatter, which is amazing for professional scatterers. If you want to scatter with on-board tools – no problem, I got you covered too. There is a Geometry NodesSetup included that might be helpful for you. Find the GeoNodes tutorial at the end of the Asset video and have a look at the documentation here. Everything is ready to render with Blender Cycles and EEVEE. Of course you can use it with any renderer you prefer. The urban environment example scene from the video will be included in case you want to try out the assets there. As you can see in the wireframe renders the assets are fairly low poly for the level of detail. For import in Game Engines I have included seperate files with the meshes triangulated and located in the origin. (“*_TriangulatedAtOrigin”, FBX Pack) All textures are PBR based and HighRes. You will also find two HDR environments used in the previs renderings included. Textures are in PBR Metal/Roughness workflow. Please have a look at the renderings and see if assets and wireframe suit your needs. The Kit has preset Biomes for the amazing addon GeoScatter. The included .scatpack file, inside of the BLENDER package, you can install as a Scatter Package and use it like any other ScatPack. Content Scenes: TrashKit ( 715 Assets ) TrashKit_TriangulatedAtOrigin ( for instance based workflow or Game Engines) Meshes: Base_Trash_Assets (61 Variations) Grass_Assets (16 Variations) Rubble_Assets (31 Variations) Cans (Beverage and Food) (65 Variations) Cans_Paint_Assets (48 Variations) Bottles_Assets (43 Variations) Generic_Trash_Assets (83 Variations) Wood_Splinter_Assets (34 Variations) Buckets_Assets (32 Variations) Bags_Assets (32 Variations) Boxes_Assets (74 Variations) Smokables_Assets (40 Variations) Barrels_Assets (38 Variations) Tires_Assets (10 Variations) Prefabs_Medium_Assets (53 Variations) Prefabs_Large_Assets (9 Variations) Prefabs_SmallTrash_Assets (6 Variations) Additional_Assets (42 Variations) Textures (HighRes up to 4K): BaseColor / Albedo Normal GL Normal DX Roughness – PBR Metal/Roughness Workflow Metallic – wherever necessary Masks for Opacity Textures additional: Example scene textures HDR Environment – 2 Variants Blender Utility: Geometry Nodes Setup “TrashKit_GeoNodes”. A Tutorial you will find in the Trashkit Video DOWNLOAD: https://desirefx.me/3d_models/trash-kit-3d-assetkit-3d-model/
https://content.desigram.ru/static/6738dd52-d05e-488e-9ffc-1f0285a148e4.jpg

Chaos Cosmos – 612 Character 3D Model Bundle

612 612 Character Model from Chaos Cosmos, vray meshes and materials ready to use with Connecter or Project Manager Format: 3ds Max (Vray), Previews, Textures DOWNLOAD: https://desirefx.me/3d_models/chaos-cosmos-612-character-3d-model-bundle/
https://content.desigram.ru/static/ab755053-3b3e-44f6-a508-5dd4cc5c4252.jpg

Digital Composition Techniques for 3D Animation

Освойте процесс создания цифровой композиции, чтобы придать своей работе профессиональный вид При создании анимации процесс создания композиции, который часто игнорируется, является важной частью производственного процесса, и владение этим процессом позволяет добиться высокопрофессиональной отделки ваших 3D-анимаций. Вы поймете важность процесса рендеринга в 3ds Max или любой другой программе для 3D-анимации, что позволит вам получить больший контроль над пост-продакшеном ранее анимированных элементов, когда дело дойдет до работы в After Effects. #3ds_Max #AfterEffects #Motion4D Motion
https://content.desigram.ru/static/9ed72614-3d0d-4c0b-b562-45d64a9e6de7.jpg
🎉 Победители гранта Animation School — объявляем имена! 🎉
Подведены итоги конкурса на гранты, и сначала планировалось выбрать только трёх победителей, но… мы просто не смогли остановиться! Уровень креативности, искренности и таланта участников оказался настолько высоким, что гранты на бесплатное обучение получили сразу пять человек. 🏆 Победители гранта: ✨ Александра Севостьянова ✨ Юлия Новикова ✨ Саша Романюк ✨ Рома Мельников ✨ Надежда Липатова Теперь вместе с вами Animation School покажет путь от первых шагов до профессионального старта. В формате блога победители поделятся своими успехами, вызовами и открытиями, а главное — попадут в индустрию анимации как специалисты. 🔥 Что дальше? Каждому победителю скоро придёт письмо с инструкциями о начале обучения. А всем участникам, кто отправил свои заявки, мы обязательно ответим в ближайшие дни — никто не останется без внимания! 💙 Если в этот раз не получилось, не останавливайтесь. Это только один из шагов к мечте, а впереди ещё много возможностей. Следите за новыми конкурсами и шансами попасть в анимацию! Мы рады быть частью вашего пути к индустрии!
https://content.desigram.ru/static/04c109bc-3cef-4b06-9465-534229d7fea3.jpg
Planet Models показали бокс-арт своей модели G.A.L.48B Twin Hotspur в 1/48 масштабе.
https://content.desigram.ru/static/5029d760-7cb8-45af-83cb-2540ec4e222b.jpg
симпотная!
использовал референсы ? :)
https://content.desigram.ru/static/8b6f0704-50c4-4b6b-8fb1-bbd6bef62e38.jpg
Путинские мультики оказались реальными,путинская пропаганда реальна,вербованные гандоны оказались вербованными гандонами.Может,нужно отключать кретиническое мышление,при котором всё,что говорят из-за бугра,то правда,а что говорят из России,то хуйня?
https://content.desigram.ru/static/adce90cb-e5bc-40d7-b9e3-b51d731f121f.jpg